Måndag igen!

2010-01-04 20:56:43 tester
» Kommentarer(0) «


Hej du underbara!


Usch vad tiden går fort Måndag igen och jag har jobbat i dag tyckte det gick rätt bra har inte kommit igång efter all ledighet än men det kommer väl. Är ledig i morgon då skall jag och mannen åka och handla för vi skall ha gäster i morgon kväll. Mannes bror med familj kommer och vi skall nog planera lite till skidresan som närmar sig med stormsteg. Knappt tre veckor kvar och det skall bli så mysigt.

I dag har jag inte gjort något sen jag kom hem , tänkte vila men gjorde inte för jag har inte sovit något i natt. Och jag tror att det berodde på att jag vila igår som jag inte sov i natt, men men nu skall jag sova i natt.

Nä nu skall jag sluta

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback