Nyårsafton och nyårsdagen!

2010-01-01 19:54:49 tester
» Kommentarer(0) «


Gott nytt och god fortsättnning....

Nyårsafton tillbringade jag och mannen hos mamma och pappa. Vi åt en mycket god kalkon middag och hade hur mysigt som helst.  Jag och P gjorde efterrätten. Vi hade en lung kväll tills dom runt om kring oss börja smälla raketer . Flizan var så rädd så rädd så ett tag visste vi inte var vi skulle ta vägen med henne. Det var så synd om henne. Men förövrigt hade vi en bra kväll.


Nyårsdagen
I dag har jag jobbat efter en liten miss så trodde jag att vi börja elva eftersom ingen hade hört av sig men det var halv tolv . men jag börja när jag kom än då och jobba till ca halv fem. Sen åkte jag hem och vila en stund sen när jag vilat klart så var maten färdig. Hjärtat hade gjort mat  och nu sitter vi i soffan och är propp mätta. 

Nu skall jag kolla på bonde söker fru- En kärleks historia.

Ha en underbar kväll
Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback