Smulan min ögonsten.....

2010-01-12 16:33:11 tester
» Kommentarer(1) «


Jaha nu är det dax igen....

Fick ett telefon samtal innan när jag kom hem av dom som jag har smulan hos .
Och det vissa sig att smulan kompis skall flytta så nu står smulan utan hem igen.

Tack och lov är det ju inte samma grej som innan men ändå det är ju inte så lätt att hitta stallplats till en liten shettis.

Jag undra hur jag skall lösa detta alla jag känner har fullt i sina stall så nu kanske jag verkligen måste sälja henne och med tårar i ögonen vill jag inte detta. Hon är mitt allt har ju haft henne i sju år nu.

Jag mår inte bra just nu. tänk om det fanns någon liten gullig själ som kunde hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tyvärr bara en lägenhet, hon kan få stå garderoben om hon vill? Nä då, sorry =) Hoppas det löser sej ...

2010-01-12 @ 21:25:33
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback