Söndag

2010-01-17 12:39:37 tester
» Kommentarer(1) «


Jaha då var det sönda igen och ny vecka på ingående, jobbar bara tre dar denna veckan.

I torstas åkte mannen min till sälen med jobbet så jag har varit själv hela helgen rätt skönt men ändå llite ensamt.
Skulle ha jobbat i fredas men fick bli hemma av en extrem nackspärr som kom smygande på torstakvällen. Jag kunde knappt sova och vi skall inte prata om på freda morgon kunde knappt komma upp ur sängen. Fick ringt mor och säga att hon fick komma och smörja min nacke och ta Flizan på promenad så hela fredan var förstöd.

På lördan var jag lite bättre hade kunnat sova på natten så jag följde med mamma in till stan en stund.
Sen fick jag tagit ner alla ljusstakar och hängt upp nya gardiner. så nu är det med gjort.

I dag sönda så har jag och mamma varit ute på en promenad med flizan och jag har fått hängt upp gardiner i vardags rummet och städat det så nu är det med färdigt.  Nacken är inte bra än men jag måste gå till jobbet i morgon.

Maskinerna gå för fullt är inne på tredje och fjärde nu. Snart hoppas jag att mamma och pappa kommer hem jag skall dit och äta midda sen skall jag städa vidare till mannen kommer hem.

Så i kväll blir det mys pys.

Nä nu skall jag städa vidare och sen skall jag nog börja packa lite med för till helgen åker vi!!!

Internet är fixat jippi!!!

Pöss och hej!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte söt design. :D Allt bra?

2010-01-17 @ 13:46:42
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback