En ganska lugn helg!

2010-07-19 09:50:50 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Det har varit en ganska lugn helg som har passerat. Ny vecka och nya tag.

Helgen som passerat har ju då bestått av att jag fick mitt körkort i lördas så vi gjorde väl inte så jätte mycket den dagen små pilla lite i trädgården och vila sen avslutade vi dagen med att avnjuta ungsbakad lax mmm....så gött! Så vi fick firat lite jag har lagt ner otroligt mycke tid på kort tid så nu kan jag andas och sätta focus  på bebisen.

I går söndag så var vi i trädgården som bestod av att klippa två häckar av tre, så vi har en kvar men den tänkte vi ta i veckan i stället. Sen fick P ett ryck så han fortsatte med att tvätta våra trädgårdsmöbler som är teak mörbler. Så vi skall tvätta dom först sen skall vi olja in dom igen och förhoppningsvis kunna använda dom:)
Men vi har så länge så vi klarar oss.

Denna vecka stå det inte mycket på schemat.

Vi skall försöka hinna med ett gekås besök någon dag i dennna vecka, sen på onsdag är det ett nytt besök hos BM och på lörda är det kalas hos Ps syster så det är vad som är inplanerat denna veckan.

Nu skall jag ta och tvätta lite och städa:)

Hörs och syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback