Helgen

2010-07-26 11:16:23 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Freda kvällen började med att mannen kom hem och vi gick upp till skogen och mötte Ps föräldrar som var ute och gick med flizan.
Sen på kvällen kom dom hit och åt grillat med oss vi satt ute och hade det mysigt och skönt.

På lördan så stack vi upp till kungsbacka för att beställa skötbord och säng till bebisen så nu är det med gjort sen tog vi en snabb sväng till kungsmässan men stannade inte så länge. Så vi åkte hem och fika hos mamma sen gick vi hem och vilade en stund tills det var dax att göra sig i ordning för att åka på kalas till Ps syster. Hon och dottern har fyllt och sonen fyller i slutet av månaden. Så det blev en lugn kväll för oss.

I går blev det inte så mycket gjort heller för min del, känner att jag har inte så mycket ork och hittar ingen engeri heller. Men det är väl så här man skall känna sig i slutet innan förlossningen så nu börjar närma sig i dag är det 11 dagar kvar till BF.

I dag tvättar jag lite bebis kläder så dom är rena när bebisen kommer och jag längtar så jag dör snart vill ha den här nu och bara mysa och se vad det blir.
Skall försöka hinna med att städa lite inne med men jag har så ont i min höft så jag skall ta det försiktigt men skall försöka få det gjort.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback