kontroll V 36

2010-07-09 10:17:54 Gravid
» Kommentarer(0) «


Har ju helt glömt av bloggen!

I tisdas var jag hos barnmorskan på kontroll som vanligt var allt bra.
Jag tog blodtrycket,blodprov och vägde mig och som innan var alla värderna bra och jag hade inte gått upp mycket sen sist jag vägde mig.

Och sen kolla vi hjärtljudet och mätte magen och kände så bebisen hade vänt sig om.
Bebisen har vänt sig om och fixerat sig så den ligger nu rätt och kan komma precis när den vill nu.
Hjärtljudet ligger ungefär på samma som innan 153.

I går var det då torsdag och då började föräldrargruppen som både jag och P var på. Det var intressant fast inte så roligt. men som tur är det bara två gånger.

Skall lägga in magbild så fort som möjligt.



pöss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback