Premiär tur....

2010-07-22 12:51:40 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Haha... måste får skryta lite... är så stolt över mig!

Igår var det premiär för mig att köra in till stan själv, det var lite ovant och lite jobbigt att hitta pakering som man fick stå tillräckligt länge. Och det är ju inte det lättaste på sommarn torgdag och sommargäster. Men lyckades till slut!

Jag åkte in lite tidigare för att jag tänkte jag skulle kika in på  jobbet och sen tänkte jag kika in och säga hej till en kompis som jobbar på Matas som jag inte träffat på länge.

När jag hade gjort det var det dax för mig och gå upp till MVC och träffa BM Och som vanligt var alla värderna bra och hjärtljud va bra den hade växt som den skall. Sen skulle hon känna om den vänt sig om eftersom jag var ju där för två veckor sedan men då hade jag inte min vanliga så hon ville känna en gång till så den inte låg i säte vilket inte är så bra. Men hon kunde inte avgöra den genom att känna så det blev ultraljud och då såg man tydligt att den hade vänt sig om. Tyvärr fick jag inte se hela utan bara huvudet. Man är ju så nyfiken på vad det blir nu.

I dag tänkte jag städa lite och eventuellt åka till hästen i eftermidda om här inte blir för varmt.

Nä nu skall jag ta tag i snabblen och moppen.

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback