Väntan och värmen.

2010-07-02 19:58:07 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu är väntan snart över..

En veckas väntan är snart över och jag skall vara stolt över mig. 
jag hatar verkligen att vara själv tycker det är skit jobbigt på dagarna är ingen fara men att sova själv är det värsta jag vet.
Men nu är det bara snart en natt och en dag kvar tills han kommer.


I dag har det varit riktigt varm och har haft lite svårt att komma på vad man skall göra det är ju inte så att jag sticker till stranden för jag har ju faktiskt en liten vovve att tänka på kan ju inte bara lämna henne hemma i ett varmt hus.

I förmiddas var jag och min mor inne på öob och rusta fick handlat lite tvättmedel så nu kan jag tvätta igen=)
Sen gick turen till coop fick handlat lite mat och så klart vattenmelon sen hem och åt lite sen tog jag vovven på promenad inte så lång utan en liten hon tyckte det mest var jobbigt.

Sen i eftermiddag fick flizan vara kvar hos mamma så jag fick gå hem och vila lite sen gick jag och hämta henne och åt lite mat sen vidare hem och duscha nu sitter jag här och kollar på fotboll.

hörs när vi hörs 

love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback