värme!

2010-07-14 20:43:27 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Den senaste tiden har värmen nästan tagit död på mig.

Jag har inte mått bra alls av denna värme. men men det är bara att bita i ihop. Att vara gravid och denna värmen är ingen bra kombination men sånt är livet.

I måndas så kom P och hämta mig så vi åt kvällsmat vid havet och jag tog oxå årets första dop vilket var helt underbart. Sen efter det åkte vi och fika hos han föräldrar.

P hade även varit och hämtat vaggan hos sin syster den vi skall ha till den lilla bebisen som skall komma snart.

I går gjorde jag inte så jätte mycket utan tog det mest lungt och på efter middagen kom Ps pappa och lämna en påse som innehöll lite bebis kläder. Så nu har vi fått lite kläder och vaggan så nu börjar man verkligen inse att den kommer snart! Kollade bara igenom det lite snabbt igår men skall gå igenom det igen. Bebis kläder är verkligen något som är så sött!

Nu någon dag framöver skall jag och P åka och köpa ett skötbord och ta en lite sväng till gekås hade lite jag glömt att köpa sen skall jag vara klar och bebisen kan komma.

I dag började jag städa men insåg snabbt att det vara bara att lägga ner eftersom här blev så varmt och jag har sovit dåligt i natt så jag gick faktiskt och la mig istället en stund, och fick sovit.

Nu sitter jag på altanen och njuter av vädret för nu kan jag vara ute!

Pöss
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback