Vilken dag och GRATTIS till mig!

2010-07-18 09:12:28 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Vilken dag det blev i går!

Sov inte så mycket på natten varmt var det och nervös var jag. som ca två timmar innan jag skulle upp,det var så skönt att höra regnet utanför.

Regnet vräkte ner men det var bara att ta på sig och åka mot stan.
För i dag var det ju dagen D för mig mitt i stan bland alla raggers skulle jag köra upp till mitt efterläntde körkort!

Nervös va jag men det släppte och jag gjorde en exemplarisk uppkörning så jag blev godkänd!

Så nu vänner har jag mitt efterlängtade körkort!  

Nu har jag klarat det så nu får gärna min bebis komma!

Pöss
Love A


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis!

2010-07-18 @ 10:32:06
Postat av: Grannen

Oj då... Grattis!!! Det var la på tiden ;) Härligt att du klarade det, det är skön känsla när det är klart :)

2010-07-19 @ 09:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback