1 juni!

2010-06-01 11:35:55 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag är det första juni och jag har slutat och jobba känns skönt men ändå lite tråkigt att inte träffa sina jobba kompisar.

Det har väl inte hänt så jätte mycket det sista utan att altanen är så gott som klar nu skall den bara inredas och få dit trädgårdsmöblerna som skall tvättas och oljas.

Och flizan stacket börjar med komma på plats så nu börjar det hända lite.

Jag mår i stort sett bra men måste få in en vila om dagen och hitills så går det bra och ta många pauser.För att mitt onda i magen inte skall komma tillbaka.
I dag var gubben min hos läkarn då hans arm med ett stort rött märke som bara blev större och större och det visa sig vara borelia och att han kom i rätt tid så han fick pencellin. Det är väl konstigt att bara efter två dar så var armen röd som en kräfta.

I dag har jag fått hängt ut lite tvätt och håller på att tvätta mer. i kväll skall jag försöka plantera ner lite blommor.

Ha en underbar dag!
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback