bebis

2010-06-07 14:23:25 Gravid
» Kommentarer(0) «


I fredas var jag hos Bm på kontroll och allt var bra den växer som den ska och tiden bara rinner i väg snart är den här!!

Vi lyssna på hjärt ljuden som låg på 135 och mätte magen och den väger ca 2000g och är ca 30cm så den ligger strax under kurvan vilket kan ändra sig till nästa gång då dom växer olika.

Jag mår bra och bebis den sparka och vrider och vänder sig i magen. Nu dom sista nätterna har jag kunnat sova utan att vakna av att den håller på.

Tiden går och jag har nu börjat kolla runt på lite bebis saker. Vagnen och babyskyddet är ju beställ långt tillbaka så det är klart men det är ju en hel del som man behöver.

Men jag tar en dag i taget.

Pöss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback