Dagarna flyter på...

2010-06-24 13:45:33 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Det går just nu lite för fort tycker jag dagarna bara försvinner.... Det är redan midsommar i morgon och sommarn rinner i väg.

I dag är det ett helt underbart väder att bara njuta i med jag håller såklart på att städa för fullt och tvätta. Två masikner är redan ut hängda väntar på två till och hoppas det hinner bli torrt innan kvällen.

Flizan ligger ute och gottar sig på gräsmattan, hon verkligen älskar att vara ute fast det är varmt och har lite ont av värmen.

I nästa vecka är jag ensam hemma för P beger sig till Norge och fiskar han åker på lörda.
Och är lite smått nervös och mår inte riktigt hundra eftersom det är bara 6 veckor kvar till lilla/lille skall komma och vad som helst kan ju komma och P har ju inte närmaste vägen hem.
Och min syster som jag hoppades skulle finnas hemma skall åka till grekland. Hmm... önska denna veckan var över.

Igår var jag och hjärtat på nya coop som öppnat här..... gud med folk säger jag och inte tala om köerna ut 40min tog det att komma ut. men fick köpt en vattenmelon på 9kg lagom så där och då tyckte jag att jag tog den minsta. Men men det är ju gott!

Nu skall jag forstsätta så jag är klar till mannen kommer hem för då skall vi åka till hästen och sen skall P till sin bror och packa bilen. Sen skall vi bara mysa och ha det gott!

På återseede.....

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback