Helgen som gick...

2010-06-07 14:16:31 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Denna helgen har gått fort. P var ledig i fredas för att dom hade lite att göra på jobbet och vi hade mycket att göra hemma.
Altanen är i stort sett färdig skall bara få dit en trappa och sen är det bara lite små fix kvar.

I fredas var vi och köpte en parasoll till altanen vi kände att vi var tvungna eftersom vi har hela eftermiddags solen .  Sen var vi och hämta ett släpp för att vi skulle dels hämta sten och sen hade vi en del skit som skulle till tippen på lördan.

Sen på lördan var vi ute hela dagen och fixa P fixa med altanen och sten läggning och jag på mitt håll med blommor och sånt jag är bra på.

I sönda fortsatte vi med att vara ute í trädgården.


I dag har jag varit inne i stan en snabbis och nu sitter jag här och ser och hör regnet vlken är ganska så mysigt.

Skall väl försöka sätta igång med lite små fix.


så hej på en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback