Hot Hot...

2010-06-29 20:12:49 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag har det verkligen varit hot ute!

I dag blev jag väck av hjärtat som ringde lika underbart varje gång han ringer. Sen tog jag och gick en promenad med flizan. Jag intog min frukost och sen tog jag tag i att klippte gräset. Phu det var varmt och svettigt.

I morgon har dom lovat lite smäre väder men man vet aldrig får kolla vädret sen. Men om det är det skall jag ta tag i och städa inne så det är vad jag skall syssla med i morgon.

Nu i kväll fram till nu har jag inte gjort något alls. Tänkte jag skulle ta och röja upp det sista på kontroret.
Sen blir det nog lite tv oxå.

Så nu är snart denna dagen över!!!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback