solen lyser....

2010-06-28 10:10:43 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Det är redan 22 grader i skuggan och klockan är inte mer än tio phu.... varm dag med andra ord...

Midsommar kom och gick här hos mig. Inget större firande eftersom mtt hjärta åkte till norge på midsommar dagen.

Denna veckan kommer bli en väldigt tuff vecka trodde aldrig att man kunde må så dåligt av att bli ensam en vecka men jag skall väl klara av detta men det är tungt och skit jobbigt.
Hela lördagen bestod av att ligga och mår rent utsagt skit. Jag har ju vetat om detta i ett halv år att han skulle i väg men sitta här gravid i V34 och veta att han inte kan va hos mig om något skulle hända är skit jobbigt men hormonerna spelar en stor roll i detta. Att vara så här känslig är jobbigt jag vill inte va det men när det blir för tungt rinner bara tårana finns ingen hejd på det.
I dag är det måndag och det återstår bara  5 dagar och  5 nätter tills han kommer hem igen. Jag måste försöka klara detta för han kommer ju inte hem hur mycket jag än vill!!

Måste vara stark men känslorna styr mitt liv just nu.

I dag blir det en varm dag skal in till stan en snabbis vid middag och sen skall jag bara göra det jag vill:)

Hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback