Torsdagmorgon!

2010-06-17 09:37:10 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag är det torsdag och vädret är väl inte på den bästa sidan. Inget regn tack och lov men mulet och trist.

Sitter just nu i min ensamhet och äter frukost och skall snart väcka och gå ut en runda med flizan.

I städade jag lite hemma och var hos mamma sen tog jag det allmänt lungt hela dagen.
På eftermiddagen kom p hem med ett paket till mig gulligt va??

Men det var ju så att jag hade beställt det själv:) Han hade varit och hämtat ut mitt gratis paket som man får när man skall ha barn.

Sen så gick P hem till mamma och pappa och klippte gräset och sen åkte vi in till getterön och fick med mor och far för dom hade husbilen där.  Riktigt mysigt.

I dag står det inget på schemat skall göra det jag känner för.

I morgon skall jag in till stan först ett besök hos Barnmorskan och sen skall jag en sväng till jobbet och tömma mitt skåp sen skall jag även en sväng in tilll kapphaphl och kolla på en klänning.
Och det bästa utav allt det är freda!

Pöss och hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback