Vilken dag och vilken värme!!

2010-06-28 19:58:29 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag har det varit en väldigt varm dag!

Var inne i stan en sväng vid middag och sen var det hem direkt eftersom det blev för varmt för lilla flizan i bilen.

Nu i eftermiddag så har vi inte gjort något särskilt mer än att förstatt med allt städa och röja på kontoret. Då jag för mesta delen av dagen varit inne eftersom flizan har ont av värmen och jag kör ACn.

Var borta hos mamsen innan och åt sen tog jag en promenad innan jag tog tag i att bada flizan vilken hon tyckte var helt underbart i denna värmen.

Nu sitter jag här och har tråkigt inget på tv och inget att göra och är ensam. jag sitter här vid datorn och väntar på att få gå och lägga mig så en ny dag kommer och ännu en dag mindre till mannen kommer hem.

Hörs i morgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback