Bloggar...

2010-03-12 19:10:12 tester
» Kommentarer(0) «


Hej du fina!

Jag läser ett tio tal bloggar varje dag och följer dom genom sina vardagar och tycker är så mysigt. Och alla har alltid något att skriva om.  Men när det kommer till mig själv så står det helt still. Vilket jag tycker är väldigt tråkigt för att jag vill oxå kunna blogga bra. 

Men jag skall ju försöka ta upp min blogg igen och avslöja den stora nyheten och då skall jag försöka blogga varje dag. De flesta vet redan om det och en del inte:):( 


I dag har jag varit hemma från jobbet för min mage var ej bra igår och i morse mådde jag illa så jag ville inte chansa att gå i fall om det är magsjuka för det går på jobbet och min mor har det så. jag blev hemma men jag känner värken bättre eller sämre  så jag vet inte vad det är.

Som sagt jag har varit hemma i dag likaså gubben min men det är inte magsjuka som spökar på han utan feber och ont i huvudet. Så vi har legat i soffan hela dagen.

Det blir en lugn kväll i dag. Sitter och surfar runt på nätet lite och tar det väldigt lugnt.

Ha en trevlig fredakväll!
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback