Jobbig dag!

2010-03-16 20:07:54 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har det var en jobbig dag har inte mått prima varit deppig större delen av dagen.

Men alla kan inte vara på topp varje dag och i dag hade jag en sådan dag.

I går jobbade jag och det var mycke att gör men ändå inte så att man inte hann med det för det gjorde man men när jag kom hem så hadde jag så ont i fyggen och magen vilket inte är bra. Kände redan på morgonen att min rygg gjorde ont men det är bara att bita ihop och kämpa vidare.

I dag har jag som sagt inte gjort ett skit typ sovit det mesta av dagen och bara tagit det lungt.  sitter nu och kollar på tv innan det är dax för sängen och ladda batterierna inför i morgon då det är ny jobba dag.

I morogn efter jobbet skall jag gå och kolla på en dop present till på lördag och så skall pierre komma och hämta mig sen skall vi nog åka och köpa en ny skrivare så man kan skriva ut igen.

Nä nu skall jag titta vidare på tv....

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback