mannen bakar!

2010-03-18 19:55:32 tester
» Kommentarer(0) «


Sitter och kollar på när mannen bakar eller rättre sagt försöker baka....

Hmmm.. änså länge går det väl bra men åt andra sidan har han bara kommit till steg ett.
Han skall försöka baka te kakor får se hur det bler sist jag gjorde det så miss lyckades jag men han kanske är bättre än mig??

Sitter oxå och väntar på våra kaffe gäster som skall komma snart.

Har jobbat i dag och det gick bra var en lugn dag på jobbet men i morgon var det mycke att göra men vi hade mycke folk inne så det skall nog gå bra.

Nu skall jag runda av skall se om jag hinner töma mig kamera på kort innan dom kommer.

Hej så länge !

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback