Äntligen!!

2010-05-10 21:46:23 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Äntligen svar från F-Kassan och min ansökan om H-penningen och jag fick det beviljat så nu skall jag inte jobba så länge till. Får se hur jag har det med semesterdagar och så sen skall jag sluta men senast den 6 juni. Sen skall jag vara hemma och njuta av det lilla pyret i magen och även efter när den har kommit.

Har jobbat hela helgen freda till månda och nu skall jag vara ledig i två dagar. Och det skall bli jätte skönt. Sen väntar jobb igen tors - lör.

Just nu sitter jag och kollar på hollywood fruarna. skall titta färdigt på det sen skall jag lägga mig. P är hos sin bror så jag får sitta här hemma själv.

Vi har varit en sväng till smulan med nu i efter middag.

Men nu tillbaka till tv

Pöss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback