I dag är det onsdag!

2010-05-26 20:25:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag är det onsdag och veckan har snart gått. Gud va veckorna går fort.

Skrev ett inlägg i går men det försvann och jag orka inte skriva om det.

Jag har som sagt varit hemma snart en vecka för ont i ryggen och nu för lite värk i min mage så jag skall ringa min BM i morgon och prata med henne. jag skall vara hemma i morgon med och sen har jag två jobba dagar kvar. Det hade varit kul och jobba dom två dagarna som är kvar men. Vi får se vad hon söger i morgon.

I helgen var mannen min duktig och snickra på altanen och visp så hade vi fått staket.


en del


här är åt andra hållet


Och så här kommer staktet se ut som nu är på plats efter detta kortet är taget.
Skall försöka fota hur det blev i helgen!

Kram A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback