Ny vecka!

2010-05-17 20:05:02 Allmänt
» Kommentarer(0) «


En ny vecka är här!

I dag är det då måndag och ny jobba dag! I dag hade vi en del och göra och eftersom jag får så himlans ont i ryggen och det börjar bli väldigt jobbigt på jobbet nu men jag måste tänka på att det är ju inte så långt kvar att jobba innan man går på lång ledigt!

I fredas så var jag och P på kontroll hos BM och kolla hjärt ljudet och mätte magen och allt så bra ut. (Magbild kommer i veckan). Hjärtat slog som bara den och det riktigt mysigt att höra den lilla krabaten. Jag kan ju säga att det är en liten livlig krabat för den sparkar nästan hela tiden. Alla värden var kanon så än så länge behöver jag inte äta något extra.

I helgen hände det väl inte så mycke var och jobba extra i i lördas och i söndas var jag med mamma på ikea kollade lite möbler till barnrummet och hittade lite som kommer att bli super bra. Måste bara vänta och se vad det blir :).

Just nu sitter jag och kollar på Tv och väntar på att mannen skall komma hem. Han har varit i skara och jobbat.

Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback