vad som helst kan hända.

2010-05-06 21:15:34 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej!

Tänkte bara titta in och säga hej!

Jag har varit sjuk sen i lördas och nu är jag mycke bättre och skall jobba i morgon och hela helgen.

Nog om det i dag när jag var så bra så städa jag lite och tvätta lite.

Till något helt annat.

Jag och P skall ju ha en bebis och ett par till oss skall oxå ha barn dagen efter oss. Vilket är jätte skoj.
P ringde hem i förmiddas och berätta att hon har fått åka till halmstad för att vattnet hade gått. Men herregud!! det är ju förtidigt och nu skall hon ligga där i ett antal veckor. Jag hoppas allt går bra. Usch vad det är tråkigt!

Tänker på dig min vän!!

Nu skall jag titta färdigt på lyxfällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback