Bland snöflingorna....

2010-11-23 09:41:20 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon på er.

Idag
har jag varit ute och gott en morgonpromenad med vovven bland yrande snöflingor.
Jag gillar när det snöar men inte när vinden är bitande kall. Och tänk vad mysigt om det kunde lägga sig och vara ett par dagar.

Igår skulle jag fortsatt med julstöket men det tyckte inte min son som var väldigt mammig.
Igår var det andra gången jag lämna bort A tll mamma denna gången skulle jag till tandlärkan så jag var ju inte borta länge han sov hela tiden.

Nu skall jag göra iordning det sista innan jag och A skall in till stan och gå på mamma-gruppen. Undra hur många som kommer denna gången?
I dag skulle vi nog börja prata om smak portioner skall bli intressant.

Nu hoppas jag bara att lilleman vaknar så jag kan packa in vagnen i bilen och ge A mat innan vi sticker.

Ha en underbar dag
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback