Börjat lite smått

2010-11-18 21:40:30 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll!


I dag
började jag lite smått att byta till jul gardiner lite tidigt jag vet men jag börja ändå.
När man har en lite bebis så här det inte säkert att det passar han alltid.
Så i dag har jag bytt i vardagsrummet i dag och lagt på julduken på det stora bordet.
I morgon tar jag ett rum till tror jag. Det är sä mysigt att julen börja komma skakta.


Detta kort är från förra året så stjärnan är inte uppe än och inte den duken.


Annars har jag inte hunnnit med så mycket allt tar sin lilla tid med en bebis för det skall ju matas byta blöja och gosa i mellan åt. Och så skall man ju själv hinna äta. Men det är ju hur mysigt som helst med en bebis.

Nu i kväll så har jag och lille man myst i soffan tills han blev så trött så han somna i min famn så mysigt.
Så nu ligger han och sover och jag sitter här och tar det lungt.

Skall titta vidare och mysa vidare så hörs vi i morgon igen...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback