BVC och sista november

2010-11-30 22:15:39 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


God kväll

Hur har ni det i kylan i dag??

Idag
har jag och A varit i stan först på bvc och sen gick jag en runda på stan.
Det gick bra som vanligt på bvc han följer sin kurva som han skall och nu när han är 4 månader så skall vi börja med smakportioner. Skall bli spännade att se vad han tycker om det.
Och när vi gick därifrån så tog jag en sväng på stan dels för att A skulle få sova en stund så jag gjorde en titt på hm fick köpt en fleccetröja till lille man. Sen åkte jag hem för tiden gick ut på bilen och så var det svin kallt ute.
-10 minus hade jag här när jag åkte till stan i förmiddas. Brrr vad kallt det va.

Nu i efter midda så har jag inte gjort så mycket mer än att gått och plockat vikt lite tvätt.
I morgon skall jag jag vara hemma hela dagen och sen på kvällen skall jag och P i väg. Skall bli jätte kul.

Nä nu skall jag nog krypa ner hos kudden.

godnatt
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback