Dopdagen..

2010-11-15 10:27:53 Albin
» Kommentarer(1) «


God morgon!


Tänkte
berätta lite om lillemans dop och dagen som vi hade igår.
Det började med att vi fick väcka lille A för att senare gå bort till min mor och far och ta på dopklänningen.



Sen vidare till kyrkan där min bror skulle få äran att bära in A.

Men det började inte så bra eftersom vi hade dopet halv tio och lille man brukar vanligtvis sova vid den tiden så var han ledsen. Men när vi väl hade gått in och satt oss så fick lilleman komma till mig och somna eftermånga om och men så somna han och sov nästan igenom hela gudtjänsten. Vaknade lagom till han skulle döpas.

Där allt gick jätte bra han skrattade till och med när pärsten lyfte upp han. Efter det fick vi sätta oss en liten stund till och sen var det slut. Så i det stora hela gick det super bra och A har äntligen fått sina namn.

Efter dopet var det smörgåstårta och tårta hemma hos oss där min fina svärmor hade dukat dagen innan.




Lillemans första tårta.

Åhh.. så god den var.

Sen innan folket åkte hem var det presentöppning.



Så fina presenter han fick.

Vi hade en underbar dag med familjen och vi var helt slut på kvällen.

Tack för en underbar dag!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det gick bra! Kram

2010-11-16 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback