En vacker frost förmiddag

2010-11-16 13:16:23 Familj
» Kommentarer(0) «


God middag!

En
riktigt frostig morgon och förmiddag har det vari här hos mig i dag. Det är så mysigt man får ju riktig julkänsla.
Tänkte jag skulle så smått börja tvätta juldukarna och stryka gardinerna ta lite var dag det är ju trots allt bara en och halv vecka kvar till första advent mysigaste månaden på året. Och i år blir det ju extra roligt eftersom lille A har kommit till oss. Och hans första jul. Så mysigt med en bebis

Idag
började dagen inte så jätte bra eller bra och bra lille man sov nästan hela dagen igår vilket betydde att han inte sov så mycket i natt så jag har varit uppe många gånger i natt. Så i morse så hade jag ont i huvudet och frös som bara den. Så när A sov sin förmiddags lur så vilade jag med.

Och nu sover A igen så då passar jag på att skriva lite här. Han stod ute först men han vaknade så jag körde in han vilket gjorde att han somna om så nu står han inne och sover istället. Igår stod han ute i två timmar och sov hos min mamma. Så skönt att kunna ha han ute i det friska luften.

I kväll skall vi på info- möte på campus om babysimmet vi skall börja på. Det skall bli kul så på söndag kör det igång tror jag.
Det har ju bara en 30min åt gången men det räcker gått och väl för dom små liven.

Nu skall jag fortsätta plocka och mysa.

Ha en underbar tisdag kramar!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback