Ensam... en stund

2010-11-17 18:40:21 Familj
» Kommentarer(1) «


God kväll på er.

Brrr...
Vad kallt här är i dag, vintern har nog kommit nu,
I morse skulle jag ha bilen och kom knappt in i den efter många om och men kom jag in i den och kunde öppna och starta den genom att klättra in genom baksätet.
Så i kväll måste vi fixa i garaget så jag får in min bil. Kan ju inte ha det så varje dag.

Nu till överskrften i dag så gjorde jag premiär att lämna bort A till min mamma. Eftersom A inte tar flaska eller napp så gjorde vi ett försök ändå genom först få i han lite med flaskan och sen brösten så somnade han gått i vagnen. Och mamma tog med han hem och vad gjorde jag då??

Jo, jag gjorde det jag velat göra länge att ha egentid så jag tog bilen och körde till gekås utan lilla A och det gick jätte bra han hade sovit hela tiden och vaknade en stund innan jag kom hem. Det var så skönt att bara komma i väg lite själv.
Fick köpt två julklappar till A men det blir säkert mer. (det blir mer)
Det är ju hans första ju och det skall firas tycker jag.

Sen i eftermiddag var jag ute och gick en liten runda med en vän och hennes son och hund, mycket trevlig promenad.

Nu i kväll har jag och A tränat med flaska igen
Och nu sitter jag och väntar på att P skall komma hem han jobbar över i kväll med.

 Ha en fortsatt trevlig kväll
xoxo


Kommentarer
Postat av: Majja

Konstigt nog så fungerar det oftast bättre än vad man tror när man lämnar ifrån sig dom små liven. Eller så är barnvakten så snäll och inte talar om om det har gått dåligt :D skönt med egen tid! Ja det var trevligt med sällskap på promenaden, gör vi om snart igen men då tar vi en längre runda tycker jag, så vi får röra på dököttet ;) hehe!

KRAMAR

2010-11-18 @ 15:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback