Härlig dag med familjen

2010-11-20 22:22:01 Familj
» Kommentarer(0) «


I dag har jag haft en riktig mysig dag med min lilla familj.
Natten har varit bra och jag har fått sova utan det två tillfällerna jag var uppe och mata.

Det började med att jag vaknade till en sjöngande bebis i sin säng låg och lyssnade en stund. Till jag gick upp till han och då sken han upp som en sol.  Mammas lilla solstråle..

Matade lille man och sen väckte vi pappan så han fick ta honom så jag kunde åka till affären och köpa färska frallor.  Vi åt en god frukost och gjorde i ordning oss för att sedan köra mot kungsbacka.
Först var vi inne på babyproffsen och köpte en julklapp till lille man och sen fick han en lekbåge som man sätter på babysittern.
Sen efter det åkte vi till kungsmässan där vi skulle köpa present till kusinen som fyller år nästa helg.
Vi köpte även julklappar till A där oxå och älsklingen köpte en julklapp till mig med :)

Vi har haft en riktig trevlig dag och när vi åkte från kungsbacka så åkte vi till mannens föräldrar och fika sen hem och lämnade av mannen och A. sen körde jag in till coop och handla. Så nu har lördags kvällen avslutas med en underbart god middag. Lite familjemys i soffan.

Nu sitter jag här ny duschad och skriver till dig skall kryppa ner i sängen så fort jag är klar här.

I morgon är det första gången på babysimmet och det börjar 8.30 i morgon bitti så nu säger jag god natt.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback