Mamma-gruppen och samtal...

2010-11-11 12:13:37 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


God middag

N
atten i dag har varit bra men kvällen igår var jobbig lille A kunde inte komma till ro så jag fick gå runt och bära han. Men efter många om och men så somna han och sov till sex i morse då fick han lite mat och somna om igen. Därav min frånvaro.

Igår var jag på mamma-gruppen igen vi pratade lite om sjukdomar,förkylning och feber. Var väldigt intressant som nybliven mamma blir man ju rädd för minsta lilla. så jag tyckte det var intressant.
Nästa gång skall vi prata om smakportioner så det skall ju bli kul.

På kvällen hade vi samtal med prästen här hemma gick igenom lite om vad händer på söndag då min lille prins skall döpas. Det är allt lite nervöst men det kommer nog gå bra. Allt ordnar sig som alla säger.

Nu skall jag äta skriver mer sen vad jag gjort i stan nu på förmiddagen

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback