Min dag.....

2010-11-09 20:24:59 Familj
» Kommentarer(0) «


Godkväll på er!

M
in dag i dag har varit lugn, började dagen med att sätta på två maskiner tvätt och sen har jag hållt på med att plocka lite här hemma och städa.

Har varit hos hästen en stund med hon var inne och mådde hur bra som helst. Det blir bättre sen när jag har slutat amma A för då kan jag åka till henne utan att hela familjen måste följa med.

Imorgon är det fullt upp först är det mamma-grupp och skall även försöka hinna med ett ärende innan jag åker hem. SEn hem och damsuga för att sedan kommer prästen som skall döpa lilleman på söndag.

Jag och lilleman ligger i sängen och kollar på Äntligen hemma. Fast lilleman somna så han sover så gott och mannen min sitter där ute och kollar.  Skall flytta mig dit snart och kolla på CSI, men skriver färdigt till dig först.

Ha en fortsatt trevlig kväll
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback