Ny vecka...

2010-11-29 22:09:01 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll.


Har eran vecka börjat bra?
Min har börjat mjukt, inte gjort så värst mycke idag.
Jag och mor har varit och hälsat på hästen en stund i dag.

Sen har jag tvättat lite och tagit det lungt för jag har varit uppe ganska många gånger i natt för lilla gubben har vaknat.
Han har kommit in i en växperiod igen. För han har väldigt sårt att komma till ro och är trött precis som han hinner inte sova färdigt innan han vaknar igen. Men Han har ju haft det förut så jag är van. Det tar några dagar.

Imorgon skall vi till BVC igen. Det skall bli så kul och se vad prinsen väger och hur lång han har blivit:)
Skulle vart där på onsdag men så ringde dom och fråga om jag inte ville komma i morgon istället. Så jag gör det i stället.

Nu sover min lille gose så nu skall jag med krypa ner, och hoppas att jag får sova lite med.

God natt
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback