Sköna måndag

2010-11-01 21:11:23 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll

I
dag har det var en skön måndag, på förmiddagen åkte jag och lämna flizan till mannens pappa och sen bara mös jag och lilleman.
Vid middag åkte vi med min mor till kungsbacka för att möta upp min syster för en fika och lite shopping på kungsmässan.

Vi tog en mysig liten fika och bara satt och prata lite.

Fick shoppat lite till lilleman med skulle ha något fint att ha på sig på dopet som äger rum om två veckor.
Så denna veckan är det planering av dop.

Fick vart och inhandlat alvedon till lilleman och näsdroppar.

I kväll har vi inte hunnit med så mycket för jag kom inte hem innan fem i från kungsbacka och sen skulle jag duscha och äta och nu sitter jag här och kollar på CSI skall snart ta lilleman för sista matning innan han skall lägga sig.

vi hörs i morgon
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback