Torsdag..

2010-11-04 22:26:40 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej min vän!

I
dag har jag haft full upp jag hålllt på med vårt kontor hur länge som helst men i dag blev jag så gott som klar.
Vi har haft det rummet lite som vi tar det sen och bara ställt in grejor där.


Nu har förberedelserna inför dopet satt i gång och eftersom vi skall ha kalaset hemma efteråt så är det en del att fixa.
Det skall ju städas och fixas.
Men jag har det mesta under kontroll i morgon skall jag fortsätta om jag inte tar en tur in till stan.
Sen i helgen skall jag städa det mesta.
P skall beställa tårtan i helgen så det är gjort.
Så det är lite att stå med.

Så det har varit fullt upp i dag, det är inte lätt att städa och fixa när man har en bebis att ta hand om.

I kväll har jag haft besök av fina carro eftersom hennes gubbe var och band fiskeflugor med min gubbe. Det var kul att sitta och prata lite det händer allt för sällan. Och så ville hon gosa lite med lille A.

NU skall jag snrt gå och lägga mig för jag är helt slut.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback