Stackars mammas lille pojke

2010-11-25 10:35:57 Familj
» Kommentarer(0) «




 God förmidda på er.

Hoppas att er morgon börjat bra, min morgon har börjat bra men är väldigt trött i dag trots att jag fick sova till halv nio.

Igår började dag jätte bra var hos en vän som skulle hjälpa mig och ta lite julfoto, lite naken kort på lille A. Vi tog lite kort och satt och tjata lite riktigt mysigt tyckte jag.  Tack för din hjälp!!

Sen på efter middagen var jag hos mamma en stund min syster var där:)
Sen gick vi hem och då börja det hela lille A fick jätte ont i magen så från kl 5 till elva i går gick vi runt med han på armen. Och varje gång vi la han så börja han gallskrika. så vi satt i soffan med han sovades på armen, en stund satt jag i sängen med han sovandes på armen. Efter en stund sluta det han åt lite och busa lite i knät så pierre åkte i väg och hjälpte sin pappa en snabbis och kom sedan hem igen och då börja det igen. Men tills slut somna han om och vi fick lagt han i sin säng, han var ju helt slut stackarn. Vi gick och la oss och efter ca en timme vakna han igen och då började det men inte lika farligt tyckte jag. Han fick lite och äta men ville inte ligga i sin säng så jag la han i vagnen och körde in den på hans rum och där somna han och sov till halv fem i morse och då var han hungri fick lite mat somna om sov till halv nio.

I morse så kändes han varm så jag tog feber men ingen feber, så jag tog på oss lite kläder och tog en morgon promenad med vovven. Så nu står han och sover i vagnen.

Nu skall jag försöka fortsätta med julstöket eftersom det inte blev igår eftermidda då min lilla prins inte mådde bra.


Ha en undebar dag
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback