Ännu en vacker höst dag!

2010-10-13 09:11:09 Familj
» Kommentarer(1) «


God morgon på er!

V
isst är det en härlig morgon? Det tycker jag i alla fall...
Natten har var sådär lilla A har inte sovit med någon reda utan jag har varit uppe några gånger i natt.
Sista gången var i morse när P skulle till jobbet då var jag så trött så A fick lilla i sängen med mig.
Men nu har vi varit vakna en stund så A har precis sommnat igen. Och min mamma är ute med vovven. Så nu passar jag på att blogga och även försöka hinna äta lite frukost.


Även om natten har varit tuff så har jag mycke energi så i dag skall jag nog försöka ta kontoret så ser ut som en bomb släpps, men vi får väl se på vilket humör lilla A är p oxå.

Nu väntar frukost sen lite tvätt

Hörs när vi hörs

Ha en underbar dag!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dig! Höstadagarna som vart nu med denna underbara sol gör ju att man blir extra lycklig! =) Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag bege mig till jobbet! Kram

2010-10-13 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback