Ännu mer regn...

2010-10-29 11:17:09 Familj
» Kommentarer(0) «


God förmiddag


I
nget vi har över Halland i dag heller, man blir ju inte så pigg på att göra något direkt.
Har inte skrivit på ett tag har haft lite mycke nu med prinsen han har kommit in i en växperiod igen.
Så nu har två kvällar bestått av mat mat mat....  Och sen har han lyckas somna kl åtta och vaknat igen efter stund så det har varit omöjligt att få han somna.
Igår kväll somna han lite efter elva men det kanske var positivt för han vakna inte innan sex och då var det första gången han vakna. Jag gav han lite mat sen somna han om och sov till halv nio.

Så kanske det är värt att ha uppe han till elva?
Nja... jag vet inte men jag får väl testa mig fram?

Undra vad man skall göra idag??
Jag tycker det ända jag gör om dagarna är att städa men det känns som jag aldrig blir färdig eftersom A tar så mycke tid.

Känns det så för alla??



Nu vakna lille man måste gå hörs sen!

Ha en bra dag!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback