BVC - 2 månaderskontroll

2010-10-07 22:38:43 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


God kväll!!

I
dag har vi inte fått gjort så mycket A har varit lite hänging och inte sovit eller ätit någon reda.
Vid middagstid åkte vi in mot staden för att A skulle på sin två månaderskontroll.
Och allt gick bra först vägde och mätte vi sen kollade doktor på han.

Idag är det då den 7/10

Vägde:5230g
Mäte: 59,3cm
huvud:38,5cm


Så han växer på bra mammas lilla kille. Först skulle jag inte komma dit innan tre månadersprutan
men jag tyckte det gick för långt i mellan så jag fick en tid i mellan.

Nu i efter midda har jag inte gjort något tagit det lungt och försökt få A att sova men det gick sådär. Sen gick vi och fika med min syster.

Nu medas jag sitter här så ligger P och A i sängen och kollar på tv skall snart göra dom sällskap.

I morgon tänkte jag att jag skulle åka in till stan och till jobbet och hälsa på.
Det var ett tag sedan....

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback