Bvc och vår dag

2010-10-25 22:16:45 BVC Albin
» Kommentarer(1) «


God kväll!

I
dag har vi varit på bvc på väning och mätning.
Och lilleman han växer så det knakar 
 

Vikt-6520g
Längd-60,5cm
Huvud-39,4cm


Så han följer kuvan som han ska. Och det är kul, men nu tycker jag det går lite för fort snart är han redan tre månader.Men samtidigt är det så kul för nu börjar det hända saker varje dag.
Mammas kille börjar bli (stor).

Var på babyhuset i dag och kollade lite med mamma lille A fick filt som han skall ha när han döps eftersom vi skall ta på han hemma så skall han ha den runt om sig till och från kyrkan. Jag fick en av min mamma när jag döptes och nu ville mamma ge han en. Men den får ni inte se innan det är dax.

På onsdag är börjar föräldrargruppen det skall bli jätte spännande och se vilka som är med och hur många det är.

Sen för övrigt är veckan lugn skall fortsätta fixa hemma.

nu skall jag gå och lägga mig...

natti natti
xoxo


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Nej, det är egentligen inte alls farligt. Frågan är bara för om vi kommer använda den eftersom vi inte har bil, hmm får fundera lite mer på den :D

2010-10-26 @ 09:52:20
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback