Då va det fredag igen....

2010-10-08 21:13:15 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!


I
dag är det då fredag igen och mannen min får vara hemma med oss i två dar och bara mysa.
Idag har jag inte gjort så mycket, i morse hade vi det lite tufft med magont och täppt i näsan.

I förmiddas var jag inne och hälsa på tejerna på jobbet en liten stund sen gick jag till apoteket och sen körde jag hem igen.

Efter det så fick lille A mat och ny blöja sen fick han ligga på filten på golvet medans jag bädda rent i han säng och våran säng sen fick jag bytt gardiner i vårt sovrum.

Och sen hade vi en skrika och ledsen attack igen som sluta med att han somna i min famn så jag la han i vagnen och där sov ha i två timmar. Och nu ligger han i soffan och gnäller så jag måste ta han.
Så vi hörs i morgon min lilla pojk  är trött och vill sova.


God natt på er!!
xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback