En lugn dag...

2010-10-21 22:21:16 Allmänt
» Kommentarer(1) «


God kväll!

I
två dagar har vi haft det väldigt lugnt här hemma.
Jag har plockat och grejat i två dar känner att jag börjar komma i kapp med allt nu efter lillens ankommst.
Han börjar få in lite rutiner och vi har börjat känna varandra lite mer.

Det som är mest tråkigt är att dagarna bara rinner i väg och jag har redan varit hemma i snart fem månader.
Så jag ibland längtar jag tillbaka till jobbet men samtidigt vill jag hinna med att njuta av min lilla prins.

I dag har vi inte gjort så mycket tagit det lungt myst tillsammans.
Jag var ute på en morgonpromenad med vovven och sen när vi kom hem så börja det SNÖA!!



först såg det ut såhär



och sen såg det ut såhär

Mysigt med snö men jag tyckte det var väldigt tidigt man börjar ju längta till jul.

Förresten...
jag fick ett mail igår om att jag och A kom med på babysimmet är så glad skönt att komma hem ifrån och göra något kul.
Så nu måste jag köpa ett par badbyxor till lilla trulls!

Sov gott
så hörs vi!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmm kan det vara så att vi kommer vara i samma babysimgrupp då kanske? :) det hade ju vart jätteskoj om vi hamnar i samma grupp. Hoppas allt e bra med er. Teo är sjuk så idag har det vart mycket skrik :(

KRAMAR

2010-10-22 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback