Föräldrargrupp och regn....

2010-10-27 16:06:36 BVC Albin
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Är ni blöta i dag??
Usch vilket riktigt skit väder vi har i dag.
Tur att man kan vara inne och mysa.

I dag har jag varit på första mötet med föräldrargruppen eller som vissa säger mammagruppen. Vi skulle ha varit åtta med det kom bara fem så vi hoppas att dom andra kommer nästa gång:) Väldigt trevliga mammor i dag var vi tre killbebisar och två tjejbebisar. Det var jätte mysigt längtar redan efter nästa gång.
Vi satt och mös med tända ljus.

I går lärde A sig att greppa sin kanin och ta den till sig. Myssss...

Nu till regnet usch fy blää vad jag blir trött på detta vädret speciellt när man skall iväg allt blir ju blött:(

Nu på eftermiddagen har jag lite städning på G tänkte jag mannen kommer inte hem förrän senare i kväll.

Jag och mannen var på gekås igår ja ni hörde rätt....

Jag var ju där inte för så längesen med min mor men då var det så mycke folk så vi åkte hem.
Så igår ville mannen så då åkte vi dit igen och det var knappt något folk alls och jag fick köpt det jag struntade i förra gången.

Nu sover prinsen så jag tänkte passa på att plocka lite här hemma innan han vaknar.

Jag kom på innan i dag att jag glömt visa er en filt som min mamma har gjort till A.


*Mormorsfilt* heter den.
 Är så glad för att min mamma har gjort den till lilla A


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback