Gekås besök!

2010-10-19 16:45:01 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!!

I
dag har jag och min underbara mamma vart på gekås.
Men det var hur mycke folk som helst så jag fick inte handlat allt men men...
Det tar vi en annan dag eftersom man inte har så långt dit kan man åka oftare :)

Albin sköte sig jätte bra fick bara ge han mat en gång.
I övrigt var det rätt jobbigt att gå där i dag trängas bland gammla kärringar är inte min grej.

Fick köpt:


jacka
klänning
treggings
lite saker till albin
2 byxor till albin
en body
trosor,kalsonger,sockar
2st lakan
ett bäddsett
och lite annat...

jo förresten skriv ju inte igår orkade inte...

Först vill jag skriva att jag har en underbar son just nu, han har sovit till halv fem i två nätter så mamman är ganska pigg nu. Jag hoppas bara att det håller i sig.
Han är så duktig min lilla pojk.

I
går var jag och hämtade ett nytt pakt på posten till albin som han skall få i julklapp en lundmyr dress så söt.. och en tallrik.

Nu skall jag gå och packa upp påsarna innan lill A vaknar

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback