I morse...

2010-10-25 13:42:16 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Hej på er!


I
morse vaknade jag av det här...



syns väldigt dåligt men det är en grävmaskin och släp.

Så P fick synda sig att köra ut min bil ner till mamma för jag skulle ju ha den i dag på morgonen och sen fick han ju skunda sig att köra ut sin firma bil.

Och jag fick skynda mig bort till mamma så fort A vaknat. Så jag kom ut på gatan med bilstol och vagn eftersom vi skulle till BVC i dag.

Och när jag kom hem såg det ut så här.......


Inte lätt att ta sig över där med hund och barnvagn så jag fick snällt gå runt som tur är ju att vi har en alé bakom oss så jag kom in på baksidan av huset.



Så bilen får stå nere hos mamma tills dom är färdiga.



Så här kommer dom göra hela gatan ner dom lägger ner kablar. 
Men för hoppningsvis är dom klara i kväll och lagt igen me.

återkommer om detta.....hihi

xoxo



Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Tack för tipset! Det är så mycket frågor man har runt allt sån där så det är skönt att få lite svar från andra :) Eftersom vi inte har någon egen bil var jag lite osäkre på om det är värt att "lägga pengar" på att bilstolen ska passa barnvagnen, men om det inte kostade så farligt mycket så är det ju supebra :)

2010-10-25 @ 17:45:31
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback