ingenting gjort...

2010-10-14 19:34:38 Familj
» Kommentarer(2) «


God kväll....

I
dag har jag inte fått gjort så mycke haft en gnälling lite son här i dag.
Han har haft ont i magen av något jag har ätit, det brukar det vara.
Så jag hoppas att i morgon blir bättre för då skall jag försöka in till stan den och göra lite ärenden.

Fast jag har inte bara suttit i soffan även fast det känns. Det brukar kännas så när man bara får sitta med den lille i famnen.
Men vi har hunnit med två sköna promenader och så har jag varit och hämtat ut ett packet till A.
Jag fick ett erbjudande för några dagar sen om att få 50% på en valfri vara på lundenmyr of sweden.
Så jag klickade hem ett spjälsängsskydd från lundenmyr och det var jag och hämta i dag.


visst är det fint??

Nu har jag precis avslutat en skrik period, som sluta med att han äntligen somna så nu får han sova en stund.
Så nu passa jag på att skriva till er .
Och jag väntar oxå på att mannen skall komma hem så jag kan få lite egentid.
Jag läser på många bloggar att många mammor försöker få egen tid något som jag aldrig har tänkt på men borde nog göra det.
Jag borde nog tänka lite mer på mig själv för innersinne är jag så trött att det känns som att jag snart inte orkar mer.

Någon som har något tips??

XOXO


Kommentarer
Postat av: liiah

åhh vad härligt att höra, annars får man bara höra att folk går över tiden i två veckor men då finns det alltså hopp :D

2010-10-14 @ 20:07:58
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: Frida

Låt P ta han när han kommer hem och stäng in idg eller åk iväg och gör det du älskar och brinner för! Ha en skön helg! kram kram

2010-10-15 @ 09:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback