Kall men härlig dag!

2010-10-22 22:03:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


God kväll!


D
et blev staden i dag i alla fall eftersom solen kom och här var ett härligt väder ute.
Träffade min gammla jobba kompis som jag inte träffa sen en månad innan A kom. Så det var super mysigt fast det bara blev en kort stund, men vi han med en fika som underbara Dona bjöd på. Sen gick vi och kollade lite i affärena gick in på lindex och köpte en body, sockar och två pyjamasar. (Bilder kommer i morgon)
Älskar att shoppa till min lilla prins.

I morgon skall vi mest vara hemma fixa lite med små saker som inte har blivit klart på renoveringen.Allt är så gott som klart men lite små fix som sagt.
Sen skall vi nog i väg på lite ärenden med.

I kväll var det tacos till kvällsmat och sen blev det mys i soffan. Och lille man har vi lagt men har vaknat igen så jag får gå och hämta han så vi hörs i morgon!

Ha en fortsatt trevlig kväll
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback